نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
4680
-
الف
+

اولین قسمت «ستایش 3» از آن روزی شروع می شود که...

«فریبا نادری» درپیوند به داستان سریال «ستایش 3» صحبت کرد.

به گزارش آی فیلم2، «فریبا نادری» بازیگر سینما و تلویزیون ایران درباره نقش آفرینی در سریال «ستایش ۳» گفت: من کرکتر «پری سیما» را در سریال «ستایش ۳» به کارگردانی «سعید سلطانی» و تهیه کنندگی «آرمان زرین کوب» بازی می کنم و مخاطبان می دانند «پری سیما» کرکتری بسیار منفی است و با او آشنا هستند.

وی افزود: قصه فصل سوم این سریال از آن روزی شروع می شود که پری سیما «حشمت فردوس» را از خانه بیرون می کند و تمام دارایی او را از چنگش درمی آورد و بقیه ماجرا رقم می خورد.​​​

بازیگر سریال «ستایش ۳» با بیان اینکه فصل سوم این سریال به درخواست مخاطبان ساخته شده است، بیان کرد: قصه این سریال به گونه ای بود که می شد با همان فصل ۲ به پایان برسد اما به دلیل تقاضای مردم فصل جدید آن ساخته شد. با توجه به آنکه من خودم در فصل اول این سریال نقشی نداشتم و مخاطب بودم و از فصل ۲ وارد سریال شدم، فصل ۱ را بیشتر از فصل ۲ دوست داشتم.

نادری ادامه داد: ولی در حال حاضر می توانم بگویم از نظر من با اختلاف «ستایش ۳» از دو فصل گذشته قوی تر، پخته تر و قصه های زیادی دارد.

بازیگر سریال «گمشدگان» در پایان درباره حضور کمرنگ خود در سینما به خبرگزاری صبا گفت: پیشنهاد قابل توجهی برای نقش آفرینی در فلم های سینمایی نداشتم و ترجیح می دهم اگر می خواهم به سینما ورود کنم ورود درست و ماندگاری باشد تا فقط حضور داشته باشم.

در پیوند با این خبر بخوانید:

فریبا نادری: افغانستانی ها و تاجیکستانی ها حتما «ستایش 3» را ببینند/امیدوارم این توفیق نصیبم شود به کشورهای فارسی زبان سفر کنم

بازیگران ستایش3

داستان ستایش 3

فریبا نادری در «ستایش3»

دانلود فصل اول ستایش

دانلود فصل دوم ستایش

ب م

نظر شما
ارسال نظر